Stosik 1…


… czyli rozpoczęcie…

Ekhm… Ekhm… Próba…

Dobra działa 😀

Więc… Wędrując dniami i nocami po przeróżnych blogach, rzuciły mi się w oczy zdjęcia stosikowe. Ot, chwalicie się/ prezentujecie (niewłaściwe skreślić) jakie ksiązki dostaliście/wygraliście/kupiliście (j.w).
Nie chcemy być gorsze w tej sytuacji, i chcemy rozpocząć dzisiaj nasz cykl ŚRODA NA STOSIE!
Tak, tak… Nas też dopadła ta epidemia 😀 Będziemy chwalić się/prezentować (znowu j.w) i z niecierpliwością czekać na wasze komentarze, podszyte nutą zazdrości 😀
Ba, my same sobie zazdrościmy 😉

Tak, tak… A będzie czego zazdrościć! Ha! Nas nic nie pobije w kwestii stosikowej i MY już dobrze o tym wiemy! Teraz… Dowiecie się i WY!

A nie mówiłam, że Wam ślinka pocieknie?! Ha!

Oto stosik plastikowych narzędzi do majsterkowania 😀
Prawda, że boski?

I wiecie co? MAM GO W DOMU!!!! Tzn mój syn go ma (mój, czyli Violet)…

Tak… Czasem mogę nawet ich dotknąć… ekhm, no ten…

(wytrzyj tę ślinkę, bo na monitor cieknie!!… żeby dziecku zabawek zazdrościć no…)

Tak oto rozpoczynamy nasze ŚRODY NA STOSIE 🙂
Mam nadzieje, że za tydzień tez do nas zajrzycie… Mrau papa kociaki 😀

Postrzelona i lekko szalona V. 😉

7 responses to “Stosik 1…

Skomentuj

