Ogłaszamy trzeci konkurs!


Do wygrania bon 20zł do księgarni internetowej Kumiko 😉 Aby go zdobyć trzeba będzie coś napisać.

W związku z tym, że dziś jest Dzień Dziecka, w komentarzach pod wiadomością wpiszcie, jaki najfajniejszy prezent otrzymałyście właśnie w tym dniu 😉

Konkurs trwa do 5.06.2011, czyli do niedzieli, do godziny 24.00

W poniedziałek odbędzie się losowanie, w wyniku którego jedna osoba zgarnie bon.

Zwycięzce ogłosimy również w poniedziałek.

Jedna osoba, jeden komentarz, a w nim oprócz najlepszego prezentu, prosimy wpisać nazwę miejscowości, w której mieszkacie 😉

Życzymy miłego wspominania i powodzenia 🙂

7 responses to “Ogłaszamy trzeci konkurs!

  • Kobaltowa Wrona

    Emmm… raz jeden jedyny dostałam kapitalny prezent. Jako osobnik co kocha wysyłać listy, w końcu ktoś wpadł na pomysł stulecia!!! Dostałam kopertę pełną znaczków 🙂 Serio. I to takich ładnych, ale do lizania. Ale to mało, bo koperta była wetknieta pomiędzy dziwny tort – bochenek chleba z powtykanymi lizakami, masą lizaków 😉 I tego nie zapomniałam. Utkwiło mi w pamięci na amen.

  • Sihhinne

    Ojć. Zapomniałam napisać skąd jestem. Pozdrawiam z Łodzi:)

  • cyrysia

    Ja raczej rzadko dostawałam prezenty na dzień dziecka. Nie było nas po porostu stać, ale pamiętam jeden taki prezent, niby nic , ale dla mnie to było coś. Moja mamusia kupiła mi super, modna bluzkę, bym ,,jakoś” mogła wyglądać wśród rówieśników. W tamtych odległych czasach to było coś.
    Pozdrawiam z okolic Łodzi.

  • jaggy

    Najlepszy prezent? Co roku dostaję jakiś świetny prezent który uznaję „za najlepszy prezent który z życiu dostałam na Dzień Dziecka”. Teraz myśląc tak nad prezentami myślę, że to książka „Pamiętniki Wampirów” którą dostałam do swojej kolekcji książek o wampirach. Chociaż miałam też inne wspaniałe prezenty np. śliczny strój kąpielowy czy malutka konsola do gier PMP.
    Gutowo Wielkie:)))

  • Sihhinne

    Najpiękniejszy prezent? Ciężko jest mi coś wybrać. Przez tyle lat dostawałam książki, pieniądze, słodycze. Wspaniałe prezenty. Lecz nie mogą się równać z prezentem sprzed kilku lat.
    Byłam bardzo mała-miałam jakieś 4 latka. Pamiętam ten moment-Dzień Dziecka. Długa wyczekiwany dzień. Wtedy, po dłuższym okresie nieobecności, do domu wrócił mój tata-prosto ze szpitala, po operacji. Z oczu pociekły mi łzy szczęścia.Nigdy nie zapomnę tego momentu.
    To był najpiękniejszy prezent na Dzień Dziecka

  • Paula

    Mój najlepszy prezent? Jednego roku dostałam trampolinę i głęboki basen – połączenie wyśmienite 😀

  • pablo vel podsluch

    Najlepsiejszy mega prezent Dzień Dzieckowy, to był wielki karabin maszynowy (zabawkowy rzecz jasna;) ). Nie podobał mi się, ale był lepszy, większy, czarniejszy, głośniejszy i wypaśniejszy w każdym calu od egzemplarzy moich kolegów!:) To było najważniejsze:)
    Ave!
    Rybnik pozdrawia!:)

Skomentuj

