Stosik 4


Zapewne się zastanawiacie, czy Martycja znów da stos maskotek, czy też może innych zabawek :> Tym razem postanowiłam podzielić się z wami czymś, co zbieram już od kilku tygodni. Co prawda zbieram to wspólnie z moim chłopakiem, ale w większości, to ja załatwiam kolejne sztuki. Drodzy widzowie/czytelnicy, zapraszam do czwartego stosu! 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zastanawiacie się pewnie po co kolekcjonuję nakrętki? Nie, ja nie jestem jakaś „nie teges”, ja po prostu od kilku lat „bawię się” w recycling 😛 Sortuje plastik, papier i szkło, a ostatnio zobaczyłam na mojej uczelni wielki kosz na plastikowe nakrętki, które są zbierane na cele charytatywne. Pomyślałam sobie „i tak wywalam plastiki osobno, co mi szkodzi osobno nakrętki trzymać?”. Mój chłopak tylko westchnął na ten pomysł, co oznaczało, że wie, że cokolwiek powie, ja już postanowiłam i od tamtej pory, w kuchni, wisi reklamówka, do której wrzucamy plastikowe zakrętki 😀

Stos na razie nie jest za duży, ale myślę że przez całe lato powiększy się trzykrotnie, na co liczę 😉 Najbardziej się boję tego, że jak już uzbieram całą reklamówkę „krążków”, to ciężko będzie mi się z nimi rozstać 😛 W końcu są to dowody na to, ile ja wody mineralnej spijam! Mój chłopak dorzucił nawet wielką czerwoną nakrętkę od ketchupu i kilka od moich kosmetyków. Dobrze, że poczekał aż te kosmetyki zużyję…

11 responses to “Stosik 4

Skomentuj

