Stosik 5


No, to w tym tygodniu pora na mój stosik ;D
Mam nadzieje, że znowu zaślinicie swoje klawiatury, gapiąc się na niego godzinami… Dniami i nocami… 😀


Oto stosik… KLOCKÓW 😀
Nie jest to oczywiście wszystko, co znalazło by się u mnie w domu. Zresztą w trakcie robienia samego zdjęcia, mój Pomocnik, wrzucał część pod tapczan ;]

Klocków powinno być tak jakoś 5 razy więcej, ale nie chciało mi się ich wszystkich wysypywać (Jeszcze nie zgłupiałam – kto by to posprzatał? :P)

Prawda, że śliczne? Drewniane i plastikowe 😀 No normalnie, a jakie zaaaaamki można z nich budować… Joooo… Mówie Wam, ten w Malborku to przy nim pikuś (tfu, Pan Pikuś) 🙂

Mi się podobają 😀 Chociaż sprzątanie ich do kilku pudeł to masaaaaaaaaaaaaakra… Serio…

Horror na jawie…

Kilka klocków jest obgryzionych, pewnie znajdzie się też jakiś zaśliniony… Ejjjj!! Nie patrzcie tak na mnie! To nie ja!! To pies, z nie udowodnioną pomocą Juniora 😀 Albo Junior, z pomocą psa? A kto to wie, nie śledze ich…… (Ty, wciąż się dziwnie na mnie patrzysz!! Nie patrz się tak!!)

😀

Buziole

XOXO 😀

Lekko szalona i stuknięta 😀 Vi!!

4 responses to “Stosik 5

Skomentuj

