Stosik 13 – niepechowy :D


Oto pora na środowy stosik 😀

Brakowało mi już weny i ogólnie wszelkich pomysłów na stosy…
W końcu mój cudowny facet postanowił się poświęcić i pochwalić swoim stosem, przy okazji ratując mnie z opresji – tak, tak… Dżentelmen 😛

Ekhm, lekko mi wstyd pochwalić się tą kolekcja, ale… niech będzie 😀

Tak, to gazety (wersja dla Martycji – magazyny :P). Ale ich nazwy nie wpisze, domyślcie się sami 😛

Ps. nie wiem co mój facet robi z taką kolekcja po nocach… Tzn robił, przed poznaniem mnie 😛

8 responses to “Stosik 13 – niepechowy :D

Skomentuj

