Stosik 15


Pojawił się problem…

I to do jasnej ciasnej nie byle jaki…

POMYSŁY NA STOSY MI SIĘ SKOŃCZYŁY!!

Gdyby nie to, że boję się ostrych zębisk Martycji, to bym cicho przesiedziała w tym tygodniu i udała, że cierpię na straszliwą galopującą sklerozę (UWAGA! Zaraźliwa :D).

Ale jak się okazuje, są jeszcze dobre duszyczki na tym świecie i oto jaki stosik wysłała do mnie znajoma 😀

Jesteście gotowi??????????? (Bo ja nie 😛 )

Tadam!!!

Tak, to karty telefoniczne 😀

Jak zobaczyłam ten stos, to byłam pod sporym wrażeniem. Po pierwsze wytrwałości w zbieraniu ich – przecież nie trwało to jednego dnia. Po drugie, widać tam również karty z różnych miejsc z naszego globu!! Wspaniałe prawda??

To teraz jak już wytrzecie cieknącą ślinę (tak, tą z klawiatury też) możecie ładnie podziękować Lio za pokażanie nam swojego imponującego stosiku 😀

Buziole 😀

XOXO

Vi 😛

3 responses to “Stosik 15

Skomentuj

