Stosik 16


Dziś przed wami prezentuję stos dzięki „uprzejmości” mojego młodszego brata o imieniu na literę „S”. Jest to skromna kolekcja, gdyż ja w młodości tego nie zbierałam, bo stwierdziłam, że kolejnych Pokemonów już nie chcę. Bratu to nie przeszkadzało i uzbierał ileś tam sztuk, a że ja – starsza siostra – nie lubiłam w młodości pić napojów gazowanych, to S prędko stracił zapał, bo nie było z kim rywalizować 😛
Jak widać na załączonym zdjęciu, są to kapsle z Pokemonami z napojów gazowanych Mirinda 😀

Przyznaję, że troszkę swego czasu zazdrościłam bratu kolekcji 😉 No bo nie może być, że „gówniarz” ma coś, czego ja nie mam! Przecież to było takie niesprawiedliwe! Skoro ja nie lubiłam gazowanych napojów, to on nie powinien był ich pić! Ech te dziecinne zazdrości o rzeczy rodzeństwa 😛

Pamiętam, że były jeszcze nakrędki z Pokemonami, ale ani ja ani S nie mogliśmy ich znaleźć, więc albo on je wyrzucił, albo nasza mama 😛

To by było na tyle, do następnego razu 😀

Martycja

3 responses to “Stosik 16

Skomentuj

