Stosik 21


Tu Martycja 😀 Wracam do chwalenia się moimi zbiorami z dzieciństwa kolekcjonowane aż do ostatniej klasy podstawówki, a nawet połowy liceum :> Tak, ja byłam jedną z tych, co uwielbiała zbierać śmieci… eee tzn., ta co uwielbiała zbierać skarby 🙂 Oraz bursztyny w piasku, co po latach okazały się zwykłymi kamieniami…

Przedstawiam wam moją kolekcję małych notesików z karteczkami! 😀

Nie wiem, ile z was o tym pamięta, ale zanim zaczął się szał na kartki do segregatora, furorę robiły właśnie te oto notesiki 🙂

Mój pierwszy mały notesik (którego już niestety nie mam) dziadek kupił mi w sklepie papierniczym niedaleko jego mieszkania (owego sklepu już dawno nie ma). Miałam wtedy 8 lat i uczęszczałam do pierwszej klasy podstawówki 🙂

O ile pamiętam, to owy pierwszy notesik był z narysowaną dziewczynką, która nosiła okulary. Powinnam gdzieś jeszcze mieć choć jedną taką karteczkę, ale poszukam jej później 😉

Tak więc, przez kilka lat popularne były notesiki z karteczkami. Można je było podzielić na trzy główne kategorie: zwykłe z małymi falami na dole, których okładki były twarde, śliskie i kolorowe, a karteczki w środku były wyblakłe; prostokątne i większego formatu, gdzie okładka była twarda, kolorowa i śliska, a w środku były po 3 śliskie karteczki oraz po ok 20 zwykłych, które były tak kolorowe, jak okładka; ostatni rodzaj to notesiki z dużymi falami u góry. Okładki były śliskie i kolorowe (niektóre sztywne, niektóre nie), a karteczki w środku wyblakłe, ale uwaga! Pachnące! 😀

To były czasy…

Pamiętam jak wszystkie dziewczynki (a nawet chłopcy) chodzili ze swoimi albumami karteczek i chwalili się nimi. Chodziłam z moim albumem karteczek na wymianę oraz notesikami, które trzymałam w foliowej torebce 🙂 Ach te wszystkie wymiany i targowanie: „Ja Ci dam 2 zwykłe karteczki, za jedną śliską” lub „3 karteczki za okładkę notesika” 😀

That’s all folks!! 😉

Next Martycjowy stosik już za dwa tygodnie! A co w nim? Jeszcze nie wiem 😛 Ale mam już kilka ciekawych fotek 😉

Martycja

10 responses to “Stosik 21

Skomentuj

