Stosik 27


Wracamy do Naszych stosików 🙂

Dziś postanowiłam zaprezentować wam jeden z moich małych zbiorów, który uzbierałam w czasach licealnych 😛 Nie ma tego dużo, bo miałam wtedy szlaban na chipsy (jakaś alergia, czy uczulenie, czy nadwrażliwość. Nie pamiętam już co moja matka wymyśliła, aby mi śmieciowego żarcia nie kupować :D) Zapraszam!

 

Są to karty z kreskówkami, jakie można było w moich czasach licealnych oglądać na kanale Cartoon Network 😉

Pamiętam, że karty te, zamknięte w „folijkach”, można było znaleźć w co drugiej paczce chipsów.

Szczerze mówiąc (pisząc), nie pamiętam do czego one konkretnie były 😛 Niby widać na nich jakieś cyferki przy słowach: urok, energia i spryt, ale ja nimi nigdy nie grałam.  Ja je tylko zbierałam, tak jak wcześniej tazo z Pokemonami 😀

Mam ich łącznie tylko 23 sztuki, ale tak jak wspomniałam wcześniej, miałam szlaban na chipsy 😉

That’s all folks!

3 responses to “Stosik 27

Skomentuj

