Stosik 28


Podczas ostatnich porządków na półkach znalazłam swoją starą kolekcję. Postanowiłam więc Wam ją zaprezentować 😀

Tadam o to coś, co zbierałam jako dziecko (nie licząc oczywiście karteczek, tazo i kapselków :P)

WIZYTÓWKI!!!!!!!!!!!

(Sory za kiepską jakość zdjęcia, ale mój aparat nie żyje – pozbył się baterii na rzecz gadającej Myszki Mickey i został mi tylko telefon)

Pamiętam, że zbierałam je, gdzie tylko się dało 😀 podczas wycieczek, zakupów, czy poprostu wyciągałm od członków rodziny 😉 Miałam wszystkie posegregowane – lekarze, firmy, hotele, itp. i powklejane w album na zdjęcia 😀

Taka dziecięca zabawa, nawet nie pamiętam, skąd mi sie to wzięło 🙂 Ogólnie, po jakimś czasie poprostu porzuciłam kolekcjonowanie i wszystko poszło w niepamięć.
Wszystkich wizytówek jest około 250 😉

Pozdrawiam

Vi 😉

Skomentuj

