Stosik 29


Dziś postanowiłam wykorzystać Ravena :> Nie, nie tak jak myślicie, wy zboczuchy! Wasze kosmate myśli aż biją mój mózg!

Raven ma pewne ciekawe hobby, jest ono kosztowne, dlatego rzadko kiedy, coś nowego kupuje 😛

………………………………………………………………………………………………………………………….

Na załączonym zdjęciu widać ostre przedmioty 😀 Raven lubuje się w broni białej (ja też, ale moja kolekcja obejmuje tylko kilka sztuk, więc na razie nie mam się czym chwalić). Nie jest to jego cała kolekcja (uroki mieszkania w dwóch miejscach), więc jego zbiór jest rozszczepiony.

Na fotce widać, min. moje saje Elektry :> oraz dwa noże kuchenne?! Raven! Znów bawiłeś się nie tym, czym powinieneś! Grrr… Poza tym, na obrazku są katany, noże-motylki, gwiazdki ninja, a nawet szabla 😀

Zapraszam do podziwiania i komentowania 😉

Pozdrawiam i do następnej środy na stosie!

Martycja

2 responses to “Stosik 29

  • Zzz....

    Eee… Nie żebym się czepiał, ale gdzie na tym zdjęciu jest szabla? ;p To takie długie wygląda jak coś w rodzaju szpady? ;p No i te krótsze miecze samurajskie sie nie noszą nazwy „katana” ;p
    Ale to tylko takie tam czepianie się 😉

    • Martycja

      Tak wiem, że krótsze miecze samurajskie to tanto i wakizashi, ale ktoś, kto się nie zna, nie będzie wiedział o co chodzi, a nazwę „katana” zna prawie każdy 😉
      To długie, to może wygląda na szpadę, ale szpadą nie jest 🙂

Skomentuj

