Stosik 34


Jestem chora… Już od 3 tygodni… Nie nie, nie martwcie się, nie rzuce Wam tu stosiku z wydmuchanych chusteczek czy antybiotyków ;] bo Was lubię i chce, żebyście dalej nas odwiedzali (a po chusteczkach byl by koniec!!) Poprostu nie wiem co mam napisać o moim dzisiejszym stosiku. Wiecie, głowa pęka, człek osłabiony, to i sie skupić nie może…

W każdym bądz razie, zrobiłam stosik z rzeczy najmniej używanych w moim domu… Ba, praktycznie od lat nie ruszanych 😉

Karty do gry 😀

Ostatnio mama odgrzebala stare karty ojczulka ;] to te mniejsze, z niebieskimi i czerwonymi grzbietami 😀
Dorzuciłam do tego karty Młodego, czyli te z bajki Auta i Złota rączka 😉 również nie używane, bo on grać jeszcze nie potrafi 😀 plus normalnego formatu karty, od mojego A. 😀

Czemu są nie używane? Bo ja za chiny ludowe nie kumam większości gier w karty ;] umiem co najwyżej układać pasjanse, albo grać w wojnę 😀
Żaden poker, makao czy tysiąc ;] poprostu jestem karcianym antytalentem 😀 i chyba żadna siła na świecie tego już nie zmieni 😉

Pozdrawiam

Vi 🙂

One response to “Stosik 34

Skomentuj

