Stosik 35


Tydzień temu, a dokładniej, siódmego czerwca było pewne święto (ogólnie to rocznica mojego związku, ale nie o to święto mi chodzi :P). Otóż w czwartek był dzień seksu 🙂 Tak więc postanowiłam podzielić się z wami ze stosikiem tego, co uzbierałam kilka dni przed owym świętem 😀

Fajny prawda? Nie wiem, czy okazały, ale wiecie, ważne że cokolwiek było 😛

Z moim chłopakiem (narzeczonym dop. jej chłopak) dowiedzieliśmy się o tym święcie zaledwie kilka dni przed 😦 Tak więc było mało czasu na zakup różnych rodzajów, różnych firm i różnych kolorów 😦

Za rok postaramy się pamiętać wcześniej i wtedy uzbieramy większy stos! A co! 😛

Żeby nie było, że to jakaś kryptoreklama… w moim komputerowym programie wymazałam nazwy firm 😉

Co ja tam będę wam więcej pisać, podziwiajcie (jeśli jest co) i komentujcie (jeśli wam się chce)

Do następnego razu!

Martycja

Skomentuj

