Stosik 36 – wakacyjny :)


Uffff nie było mnie calutki miesiąc 🙂
Podczas tego okresu, miałam mega misję – uwiecznić jakieś stosiki nad morzem…
Oki, niby sprawa prosta.
I jest jeden z pierwszych stosików nadmorskich…

KAMYCZKI!!

Czy Wy wiecie, ile za tymi durnymi kamolami się nałaziłam?! Dlatego, stosik może imponujący nie jest, ale JEST i tyle!

Akurat w miejscowości gdzie przebywałam, plaża jest czysta i nie kamienista. Więc skąd u licha wytrzasnąć te kamulce?

Udało mi się to dopiero podczas wycieczki do innej nadmorskiej miejscowości. Więc, mając napięty grafik tego dnia, moje chlopaki pomogły mi uzbierac to o to stosidło 🙂

Plaża pełna tego ustrojstwa, co mnie niesamowicie irytowało, bo dusi to to pod stopami, a w wodzie łatwo się poślizgnąć. Ale nic, mini stoik jest, i niech cieczy Wasze oczy jako pamiatka nadmorskich wojaży 🙂

Pozdro

Vi

2 responses to “Stosik 36 – wakacyjny :)

Skomentuj

