Stosik 41


Kolejny stosik na słodko 😉

Tak tak, przechwalam się 😛 Najpierw stos czekoladek, a teraz toruńskie pierniki! I to nie byle jakie, bo kupione w Toruniu!  Stosik ten mogę wam zaprezentować dzięki koledze o imieniu… dobra, po prostu nazwę go „P”

Poprosiłam o kosz pierników, niestety w piernikarni zabrakło koszy, więc P zakupił skrzynkę widoczną w tle stosu pierników. Jest ich jakieś 3kg! Tak! Trzy kilogramy pierników! A dlaczego nie pięć?! P! Dlaczego nie dziesięć?! Przecież ja chciałam 20kg! ;P

Dobra, już się uspokajam, przecież 2kg pierników też fajnie mieć. Szkoda tylko, że muszę się dzielić tym kilogramem z moim M, ponoć taką przysięgę w urzędzie składałam, choć tego nie pamiętam….

Nic to, pozostaje mi tylko spałaszować te pół kilo pierników, a pozostałe 100 gram przekazać M 🙂

Do następnego razu!

Martycja

Skomentuj

