Stosik 45 – świąteczny


Hoł Hoł Hoł! Meri Krismes Ewriłan! W związku ze zbliżającą się Gwiazdką, postanowiłam pochwalić się wam moimi przedświątecznymi zakupami! Uzbierał się tego stosik, a skoro stosik, to i środa na stosie! 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Nie, to nie są prezenty, to są świąteczne ozdoby na choinkę! 😀 W tym roku, postanowiłam z moim M kupić do mieszkania naszą pierwszą choinkę 🙂 W związku z tym, że choinka bez bombek i lampek jest smutna i szaro-buro zielona, udaliśmy się na zakupy ozdób.

Oczywiście wpadłam w jakiś przedświąteczny szał zakupowy (nie, nie prezentowy) i zaczęłam wszędzie węszyć za ślicznymi/słitaśnymi/pięknymi/awangardowymi/wyróżniającymi się/wiktoriańskimi/kolorowymi/ciekawymi ozdobami 🙂

Nakupowałam tego całkiem sporo, jak na jeden rok. Oczywiście ciągle wydawało mi się, że jest ich za mało. Kiedy w końcu ubraliśmy naszą choinkę, to okazało się, że ozdób jest akurat! 🙂 Co nie oznacza, że jak będą jakieś noworoczne wyprzedaże, to nie kupię kilku sztuk w okazyjnej cenie 😛 No co? Wiadomo przecież, że bombki mogą się potłuc, a reszta zniszczyć. Lepiej mieć cosik w zapasie 😀

That’s all folks!

Pozdrowiona, wesołego jajka, bogatego dziadka mroza i przepysznych dyń!

Martycja

Skomentuj

