Stosik 51 – powielkanocny


Śnieg za oknem w kwietniu, a my zamiast Wielkanocy, szukania jajek po krzakach i wyczekiwania zajączka z prezentami, świętowaliśmy drugą tej zimy Gwiazdkę 😀

Niektórzy z nas lepili bałwano-króliki, a inni jeździli na łyżwach, czy nartach. Ja jednak się nie dałam i obkupiłam się w czekoladowe jajka i figurki, co by sobie umilić Wielkanoc i moją dietę 😛

20130401_144830

 

Nie wiem, ile ich jest, ale zapewniam was, że jeszcze nie wszystko zjadłam 😉 Mam ze sobą królicze figurki nadziewane (do tej pory nie wiem, co to za masa, ani co to za smak, ale jadam je od lat i mi smakują), miętowe jajka, orzechowe, śmietankowe, waniliowe i toffi! 😀

Mam zamiar pochłonąć wszystko do końca tygodnia, a potem wrócić do diety!

That’s all folks!

Martycja

7 responses to “Stosik 51 – powielkanocny

Skomentuj

