Stosik 59


Violet nie śpieszno z nowym stosikiem, więc postanowiłam dać swój, żeby nie było, iż stosiki pojawiają się tylko raz w miesiącu 😛 A co tym razem? No więc mamy czerwiec, a ja od miesiąca obżeram się takim właśnie stosem pyszności średnio co drugi dzień 😀 Niestety zawsze prędzej zjem, zanim zrobię foto, dlatego wczoraj, zanim zjadłam część, położyłam aparat na stole 😉

20130625_182339_2

Dwa kilogramy truskawek! Obranych przeze mnie 🙂 Oczywiście z reguły, podczas obierania zjadam około pół kilograma, a po obraniu drugie tyle, a resztę zostawiam rodzicom i bratu do podziału 😛 No co? Chyba mi się należy za trud, jaki wkładam w szypułkowanie! Dlatego możecie mnie dziś podziwiać, bo wczoraj zjadłam truskawki dopiero po zrobieniu zdjęcia! 😀

Wielka szkoda, że te czerwone pyszności niedługo się kończą i znów trzeba będzie czekać rok na nowe truskaweczki 😦 To takie nie fair! Pocieszam się tym, że zaczął się sezon czereśni…

That’s all folks!

Martycja

5 responses to “Stosik 59

Skomentuj

