Stosik 60


Uffff udało mi się wreszcie wbić na komputer 🙂
Wiem, późno już jest a ja dopiero stosik umieszczam.
Bardzo Was prosze o wybaczenie… Zaraz zobaczycie co ostatnio zaprzata moje myśli bardziej niż ksiązki i stosikowanie 🙂

2013-07-10 14.19.19

2013-07-10 14.18.32

Tadam 🙂
Dla nie wtajemniczonych wyjasniam, że są to winietki ślubne, uczykowane na MÓJ WIELKI DZIEŃ!!!!
Od dzisiaj zostało mi już tylko 31 dni wolności 🙂
M.in. stąd ta obsówa dzisiejsza, bo byłam mierzyć suknie ślubną 😉
Obiecuję poprawe od sierpnia 🙂 😉

Do zobaczenia w kolejnym stosiku, zapewne również związanym z moim wielkim dniem 😀

Pozdrawiam

Vi

5 responses to “Stosik 60

Skomentuj

