Stosik 65


Sama nie wiem, dlaczego przez kilka lat zbierałam te pudełka 😛 Odkąd zaczęłam dbać o swoją cerę (czyli od 20 roku życia) postanowiłam zostawiać sobie na pamiątkę jedno pudełeczko. Oczywiście tylko takie, którego jeszcze nie miałam, bo powtórki zaraz wyrzucałam. Ostatnio postanowiłam wszystko wywalić, bo zadałam sobie pytanie: „po co mi to?!”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Przez te wszystkie lata, trochę się tego uzbierało 😀 To wszystko są pudełka po kremach do twarzy i kremach pod oczy. Przez osiem lat korzystałam z kremów chyba wszystkich dostępnych na naszym rynku firm. Raz były to kremy tanie, a raz droższe, a czasami super drogie, ale kupione w promocji 😉 Zaczęłam od kosmetyków 20+ potem były 25+ (te było najtrudniej zdobyć, bo producenci kosmetyków nie dbają aż tak o ćwierćwieczne kobiety). Ostatnio kupiłam sobie mój pierwszy krem 30+, choć do trzydziestki mi jeszcze trochę brakuje. Używam go tylko na noc, a jego składniki są (podobno) tylko naturalne, więc nie powinny być dla mojej suchej cery za mocne 😉

Nie przynudzam już, więc możecie podziwiać ten wielki stosik pudełek po kremach,

That’s all folks!

Martycja

3 responses to “Stosik 65

Skomentuj

