Stosik 67


Ostatnio przegapiłam środę, ale obiecuję, że postaram się, aby więcej nie doszło do takiej sytuacji (oczywiście, nic nie obiecuję :P). Tym razem nie będzie stos żarcia, ale coś zupełnie z innej beczki 😉

Otóż niedawno byłam na konwencie w Toruniu (Ci z was, którzy nie wiedzą co to konwent, zapraszam do wyszukiwarki haseł :P), a jak to na takich imprezach bywa, trzeba być jakoś oznaczonym i właśnie z tych oznaczeń składa się mój stos 😀

20130830_075650

Prawda, że fajne? Na załączonym zdjęciu widzicie identyfikatory konwentowe ( z imprez mangowych oraz fantasy i sci-fi). Niestety zapomniałam policzyć, ile ich dokładnie jest, ale coś około 40 🙂 Na moim pierwszym konwencie byłam z mamą w 1999 roku. Identa widać na dole zdjęcia. Oprócz tej perełki na wierzchu umieściłam również identyfikator VIPa oraz ORGa :> a ten na żółtym tle jest z Omakai 2, który odbył się w Toruniu jakieś dwa tygodnie temu 🙂 Niedługo będą (mam nadzieję) dwa kolejne identy, bo mam zamiar wybrać się na kolejną taką imprezę w połowie tego miesiąca oraz na kolejną w październiku 😉

That’s all folks!

Martycja

One response to “Stosik 67

Skomentuj

