Stosik 68


Hello 😉

Dzisiaj przygotowałam dla was stosik, podobny do tego, ktory Martycja dawała w zeszłym roku 😉 ciekawe, czy bez zaglądania do archiwum skapniecie się, o co konkretnie chodzi 🙂 stosik spory, w kazdym badz razie, tak mi sie wydaje 🙂

 

DSCF0329DSCF0326

Telegramy ślubne 😉 jest ich tutaj ponad 100 z tego co pamiętam, w tym jeden od Martycji 😀
Piekne i dla mnie jedyne w swoim rodzaju, goscie się wysilili w szukaniu co oryginalniejszych i ciekawszych 🙂
Ogólnie obejrzałam je raz, i powędrowały do pudła 😉 przejrze je zapewne za kilka ładnych lat, jak mnie weźmie na jakieś wspominki 🙂
Obiecuje, że to juz ostatni stos ślubny, więcej się nie uchowało nic, co nadawało by się do sfotografowania 🙂
Przezyjecie to jakoś i mi darujecie? 🙂

Pozdrawiam
Violet 🙂

2 responses to “Stosik 68

Skomentuj

