Stosik 74


Od rana miałam mały kłopot. Skończyły mi sie zdjęcia stosikowe, więc szybko potrzebowałam coś nowego. Po bardzo motywującym do działania ochrzanie od Martycji, wpadłam na pomysł stosiku, który mogę wam jeszcze pokazać 😀 jego właściciel zażarcie walczył o pudło z nim i lekko się sfochał, widząc mnie wchodzącą z nim z pokoju…. ehhhh czego się nie robi dla czytelników?! (i ze strachu przes Martycja :P)

Jestem ciekawa, czy na pierwszy rzut oka, zgadniecie co to jest 😛

Oto przed wami… Wspaniały… Urzekający… Smaczny?!… Stosik…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I jak? Wiecie co to? 😛
Powiem wam, co tez tutaj się znajduje – suszone buraczki, suszona nać pietruszki, mniszek lekarski, cykoria, babka lancetowata, kora wierzby, mięta, owies, jeżynówka, dziurawiec, szałwia, tymianek, płatki słonecznika i kwiat lipy 😀

Ktoś zgadł? Nie, nie jest to nic czym bym się żywiła 😉
Dla mnie ta mieszanka nie brzmi smakowicie 😀
Ale dla królika, już tak 😀
Dzisiaj przed wami to, czym zywi się mój Kicek 😀
Same smakołyki, do tego mega zdrowe 😉

Pozdrawiam razem z Kickiem 😉
Vi

2 responses to “Stosik 74

Skomentuj

