Stosik 84


Miałam pomysł na stosik, ale go zgubiłam. Na szczęście z opresji uratował mnie mój M i zrobił dla mnie fotkę swojego stosika. Później okazało się, że zostałam zahipnotyzowana wielką maczugą, aby mój M mógł wyjść na herosa i dopomóc mnie, a potem ja byłabym mu wdzięczna na wieki…

Co prawda teraz mój M leży grzecznie na OIOMie, ale stwierdziłam, że wymagało nie lada odwagi hipnotyzować mnie maczugą, dlatego postanowiłam mimo wszystko opublikować jego fotografię, która przedstawia…

DSC_0549

BILETY DO KINA! 😀

Jest ich podobno prawie 200, w tym aż 70 z kina Słońce, czyli najstarszego kina w Inowrocławiu, które zostało kilka lat temu przerobione na bank :/ A tyle wspomnień było z tym kinem 😦 Tam były balkony i bardzo stare fotele. Moja prababcia tam pracowała przez kilkadziesiąt lat, a moja mama chodziła tam na seanse raz w tygodniu przez kilkanaście lat!

No, ale ja nie miałam się rozckliwiać starymi dobrymi czasami, tylko o stosiku pisać 😛

Na fotografii są również MOJE bilety do kina, co oznacza, że M je ukradł! Co za kradziej! Chyba mu odetnę dopływ morfiny…

Tak, czy siak, stosik cały czas się zwiększa, bo oboje musimy odwiedzić kino przynajmniej raz w miesiącu, wiec za parę lat, będzie tych biletów z trzy razy tyle 😀

That’s all folks! (Chyba, że pan M będzie chciał coś dodać)

Martycja

Skomentuj

