Stosik 92


Dawno nie było środy na stosie 😦 Niestety pomysły się kończą, więc coraz trudniej znaleźć coś, czym można by było się pochwalić. Ostatnio miałam okazję sfotografować stos pyszności, który nadal sprawia mi wiele radości 😀

20140914_165740

Tak wiem, słodyczami nie raz już się chwaliłam, jednak te na zdjęciu są wyjątkowe, bo pochodzą z Chin! 😀 Tak! Otrzymałam pięciokilogramową paczkę ze słodkościami z Chin! 😀 Nawet nie wiecie jak skakałam z radości, kiedy odebrałam karton z poczty 😀

Na zdjęciu widać ciastka OREO z zieloną herbatą oraz z kremem truskawkowym, wafelki z zieloną herbatą, kruche ciastka z mąki ryżowej, miękkie ciastka z mąki ryżowej, POCKY z bananami, zieloną herbatą i truskawką oraz MOCHI, czyli ryżowe kuleczki z nadzieniem, jakim, to nie mam pojęcia, bo nie umiem czytać kantońskiego ani mandaryńkiego 😛

Nie ma to jak znajomości w Chinach :>

Najlepsze jest to, że w Polsce za paczkę Pocky na konwentach lub w sklepach internetowych trzeba zapłacić od 8 do 12zł, a znajoma dała za nie 3zł 😉  Podobnie jest z ciastkami, wszystko jest o połowę taniej niż u nas 😛

That’s all Folks!

Martycja

Skomentuj

