Konkurs listopadowy!


Znów nie mam na nic na czasu, a konkurs trzeba zrobić raz w miesiącu, więc dziś coś szybkiego, łatwego i z czekoladą 😛

Zadanie:

Napisz w komentarzu poniżej, którą książkę z działu „sprzedaż/wymiana” byś chciał(a), po co, na co i dlaczego?

Regulamin:

1. Zachcianki proszę pisać w komentarzach.

2. Post musi być podpisany waszym imieniem i nazwą miejscowości, w której mieszkacie.

3. Komentarze należy pisać do 26.11.2014 włącznie.

4. Jedna osoba, jeden komentarz.

5. Osoby, które nie spełniają powyższych warunków, nie będą brane pod uwagę przy wyborze zwycięzcy.

Miłej zabawy życzy

Nie mająca na nic czasu Martycja 😛

P.S a czekoladę właśnie zjadłam :3

7 responses to “Konkurs listopadowy!

  • Literatka M.

    Justyna, Ptaszkowa

    A ja bym chciała „Sherlock Holmes: Studium w szkarłacie „. Dlaczego? Bo mogę 🙂
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Nie no, żartuję. Chcę, bo chcę poznać wreszcie przygody tego słynnego detektywa, którym się tak wszyscy zachwycają. Może i mnie urzekną jego przygody?

  • ruczek

    Ja bardzo bym chciała książkę „Tajemny Krąg: księga 1” L. J. Smith. Dlaczego? Ponieważ na półce samotnie stoi księga 2 (ot, ktoś mnie w nią zaopatrzył bez początku serii!), czekająca na przeczytanie, a za co nie mogę się zabrać bez księgi 1. No, bo jak to tak, od końca mam poznawać tę historię? Toż to się nie godzi! I dlatego też czeka sobie ta biedna książka, ładnych już kilka lat, a ja jakoś nie miałam sposobności nabycia części pierwszej. Zatem, w końcu biorąc sprawy w swoje ręce, walczę o tę pozycję, coby móc zacząć niezwykłą przygodę, pełną tajemnic, magii, duchów itp. A że będzie niezwykła, to jestem pewna, bowiem zarówno „Wizje w mroku” jak i „Świat nocy” tej autorki bardzo przypadły mi do gustu. 😉
    No, ale pragnę jej także po to, aby móc zmniejszyć liczbę książek „do przeczytania”, bo przez takie zbieranie od środka różnych serii, nieprzeczytane pozycje mnożą mi się w rekordowym tempie.

    Trzymam kciuki i pozdrawiam!
    Patrycja, Stobno

  • Beata

    Spustoszenie – Bernarda Cornwella w ogóle nie pasuje do całego towarzystwa wampirów, umarlaków i całego tego mroku w tej zakładce, więc myślę, że bez żalu Martycja ją odda 🙂 Dla mnie będzie cenna nie tylko ze względu na Beana na okładce, do którego mam niebywałą słabość (oglądam wszystkie filmy z tym aktorem), ale i na autora, który zauroczył mnie Zimowym monarchą.

  • Annette

    Natomiast moją zachcianką jest „Tajemny Krąg, część 1.” – L. J. Smith. Już od dłuższego czasu za mną chodzi, a że mam zakaz zbliżania się do jakiejkolwiek księgarni to niestety chyba będzie musiał na mnie poczekać ( chyba, że będę miała trochę szczęścia :P). Ostatnio zdarzają się same zimne wieczory, więc przydałoby się coś do poczytania, a ponieważ jestem fanką czarownic, wiedźm ( i ogólnie fantastyki :D) to lektura pani Smith byłaby idealna do zaszycia się pod kocem i ucieczki przed tym zimnym światem 😉
    Aneta, Raczki
    PS Te ostatnie zdanie w poście było okrutne 😛

  • Ann

    A ja bym chciała „Jak rozpoznać kłamcę” – Jacka Nasher’a, ponieważ bardzo mnie ten temat interesuje. Psychologia jest moją maleńką pasją i chętnie na własną rękę pogłębiam swoją nikłą wiedzę w tej dziedzinie. 🙂

  • Raven

    Ja to bym chciał właśnie tę czekoladę, a tu lipa 😐

Skomentuj

