Konkurs listopadowy – Andrzejkowy


Niedługo magiczne święto pełne wróżb i czarów 🙂 W związku z tym, nie obędzie się bez konkursu.

Zadanie:

Napisz w komentarzu o wróżbie, która się spełniła. Jeśli żadna się nie spełniła, to napisz nam, co też fajnego zostało Tobie wywróżone i żałujesz, że się nie spełniło.

Nagrody:

książka z działu sprzedaż/wymiana, 3 oryginalne gumy Turbo i zakładka do książki z motylem

Regulamin:

1.Komentarze należy podpisać imieniem i miejscowością, w której się mieszka.

2. Komentarze można pisać od dziś do 22.11.2015 do północy.

3. Jedna osoba, jeden komentarz.

4. Zwycięzca zostanie wybrany przez wahadełko.

5. Po opublikowaniu wyników zwycięzca ma 7 dni na zgłoszenie się mailowo.

 

Pozdrawiamy!

Martycja & Violet

5 responses to “Konkurs listopadowy – Andrzejkowy

  • ruczek

    Ostatnie andrzejkowe wróżby miałam tak dawno, że większości już nie pamiętam, dlatego też nie jestem pewna czy cokolwiek z nich mi się spełniło, bądź czy żałuję, że tak się nie stało. W każdym razie postanowiłam wysilić umysł i przypomnieć sobie wszelkie wykonywane wróżby i ich wyniki. Jedną przypomnieć mi się udało… 😉
    Mianowicie, kiedyś, jeszcze w podstawówce, w okolicach 6 klasy, wywróżono mi, że mój mąż będzie miał na imię Stanisław, z czego nie do końca byłam zadowolona, bo kto wtedy nosił takie imię (mój rocznik to ’90)? Pamiętam, że strasznie śmiałam się z tego i byłam pewna, że ta wróżba się nie spełni. Poza tym nie znałam żadnego Stanisława w zbliżonym do mojego wieku… aż do liceum. Cóż, wróżba jeszcze się nie spełniła, ale od 9 lat (dokładnie jutro, tj. 23.11 mamy rocznicę!) jesteśmy razem i kto wie, czy jednak to, w co najmniej chciałam uwierzyć nie okaże się prawdziwą przepowiednią. 😉 Trzymam za to kciuki, bo choć swoją pewność mam, to wszystko może się zdarzyć, jak to w życiu bywa.

    PS. Zanim pomyślicie jakie to jest naciągane, i że przecież imiona mogły mi się pomylić, itp., itd., to wiedzcie, że od lat prowadzę swój pamiętnik i znalazłam na to dowód. Tak, dla pewności szukałam. 😀 A i z siostrą się konsultowałam, która to potwierdziła, bo śmiała się z tej wróżby razem ze mną, twierdząc, że ożenię się z jakimś dziadkiem. 😉 Swoją drogą, takie nietypowe i starodawne imiona chyba specjalnie były umieszczane we wróżbach, dla większej zabawy podczas ich wykonywania.

    Pozdrawiam,
    Patrycja, Stobno

  • Gracenta

    Nie przypominam sobie, żeby jakaś andrzejkowa wróżba się spełniła… Najazdu kosmitów nie było (wróżba z wosku o dziwnym , marsjańskim kształcie), zakonnicą nie zostałam (w podstawówce wylosowałam różaniec ), chłopaka na literę M nie miałam i jakiegoś specjalnego szczęścia do pieniędzy też nie zauważyłam. Zakonnicą nigdy nie chciałam być, więc nie żałuję, że nią nie jestem, bez chł0paka o tym imieniu też przeżyję, a kosmici mogliby dokonać niezłej rozróby… Jedyne czego żałuję, że się nie spełniło jest chyba wróżba o bogactwie. Ale kto wie? Może jest ona długoterminowa i los zdąży się jeszcze do mnie uśmiechnąć?

    Monika, Konin

  • Sylwka S.

    W tamtym roku urządziłyśmy z przyjaciółką noc wróżb. Rzucałyśmy skórką od jabłka, lałyśmy wosk i ustawiałyśmy buty, która pierwsza wyjdzie za mąż (choć ja już jestem mężatką 🙂 Śmiechu było co niemiara. Gdy lałyśmy wosk przez dziurkę od klucza, wyszło mi coś na kształt wózka, od dawna marzę o małym maleństwie, ale niestety wróżba jeszcze się nie spełniła, mam nadzieję, ze kiedyś to nastąpi i się spełni. Jestem ciekawa co wyjdzie w tym roku z lania wosku 🙂

    Pozdrawiam
    Sylwia z Sokółki

  • Louise

    Z moich wróżb żadna się nie spełniła. Nie jestem światowej sławy piosenkarką, nie mam 8-ki dzieci ani nawet męża imieniem Manfred. Do dupy :/

    Luiza, Łódź

Skomentuj

