Stosik 99


Co prawda środa na stosie winna być wczoraj, jednak dziś mamy TŁUSTY CZWARTEK, więc po prostu musiałam przełożyć środę na czwartek, aby pochwalić się moim wysmażeniem 😛

20160124_125118

 

To są chruściki, nie faworki, tylko chruściki (jaka różnica? Ano tak, że chrust jest cienki i bardzo chrupiący, a faworek grubszy, puszysty i miękki).

Oczywiście sama wyrobiłam ciasto, wywałkowałam, pocięłam, przeplotłam i usmażyłam (no dobra, mój M pomógł przy wyrabianiu ciasta :P)

W momencie pojawienia się tego wpisu, nie sądzę, aby jeszcze jakieś chruściki zostały xD

Życzę wam wszystkim mega tłustego i słodkiego czwartku!! 😀

Martycja

One response to “Stosik 99

Skomentuj

