STOSIK 100!! :D


Nadszedł czas na setny stosik! Co prawda winien być on już dawno, ale jak już kiedyś tam pisałam, pomysły się w pewnym momencie kończą, a i czasu czy możliwości czasem brak. W związku z tym, że w zeszłym miesiącu Nasze Recenzje skończyły pięć lat, miały pojawić się konkursy. Jednak nie chciałam ich robić, dopóki nie uzbierałam wszystkich nagród książkowych, a że wczoraj przyszła do mnie ostatnia z zapowiedzianych paczek od wydawnictwa, mogę spokojnie brać się za konkursy.

Na załączonym zdjęciu widzicie…

 

20160217_142219

60 książek!! Tak, dobrze czytacie (i widzicie). Sześćdziesiąt książek mam do rozdania! 😀

A wszystko to dzięki wydawnictwom: Rebis, Jaguar, Zysk i S-ka, Publicat, Amber, Siedmioróg, Fabryka Słów, Mag, Znak, Erica i Poznańskie (Plus kilka od Fuzji i kilka ode mnie 😉

Powiem wam, że jestem w szoku ile tych egzemplarzy do mnie spłynęło. To jest prawdziwy rekord! Do tej pory z szoku nie wyszłam.

W związku z tak dużą ilością książek, będę musiała pomyśleć co z wysyłkami do laureatów. Koszty wysyłki przewyższają mój budżet, więc poczta polska, czy kurier raczej odpadają. Myślę nad paczkomatami i paczką w Ruchu. Co zdecyduje, dowiecie się z konkursów urodzinowych, które planuję rozpocząć już w przyszłym tygodniu! 😉

That’s all folks!

Martycja

4 responses to “STOSIK 100!! :D

Skomentuj

