Wyniki II konkursu z okazji V urodzin!


Jak co roku, konkurs z odgadywaniem okładek jest najpopularniejszy 🙂 Tym razem frekwencja bardzo dopisała, co cieszy me serce (oczy już niekoniecznie, bo musiałam każdego maila sprawdzić pod kontem zgodności kwadracika do okładki :P)

Zgłoszeń na drugi konkurs otrzymałam aż 28! 😀

Poprawne tytuły książek:

1.Akademia wampirów. W mocy ducha
2. Another
3. Słowa światłości
4. Bezwględna
5. Cień Dextera
6. Cienie marzeń
7. Czas żelaza
8. Dallas 63′
9. Star Wars. Darth Plagueis
10. Demon grzechu Tsumitsuki
11. Domofon
12. Dotyk oszusta
13. Droga cienia
14. Sebastian
15. Głębia
16. Godzina pąsowej róży
17. Hobbit
18. Ja, potępiona
19. Ja razy dwa
20. Kocham cię prawie aż po śmierć
21. Kołysanka dla Rosalie
22. Krew na śniegu
23. Lily Bard. Czyste intencje
24. Love bites
25. Ludzie średniowiecza
26. Małgosia kontra Małgosia
27. Moje śliczne
28. Mroczne cienie. Narodziny Angelique
29. Mroczne klejnoty
30. Na dzień przed ślubem
31. Nawiedzone miasteczka Shadow Hills
32. Nocny patrol
33. Odnaleziony
34. Odpowiedz jeśli mnie słyszysz
35. Opowieść kata
36. Ostatni honorowy
37. Piętno rzeki
38. Przeczytam ci mamo
39. Powiem wam jak zginął
40. Przebudzenie
41. Skald. Kowal słów
42. Stalowe szczury. Chwała
43. Starcraft. Punkt krytyczny
44. Studnia wstąpienia
45. Szepty zgładzonych
46. Taka sobie wróżka
47. Walkin’ butterfly
48. Wektor zagrożenia
49. Więcej krwi
50. Wiedźmin. Miecz przeznaczenia
51. Wróć jeśli pamiętasz
52. Zatoka latarni
53. Zielonooki demon
54. Z mgły zrodzony

Poprawnych zgłoszeń otrzymałam 28, czyli że wszyscy wszystko prawidłowo dopasowali, a to znaczy, że przez moje lenistwo konkurs zrobiłam za prosty. Spoko, w przyszłym roku się zemszczę 😛

Nie chciało mi się bawić w karteczki, więc wszystkie maile wrzuciłam w internetową maszynę losującą.

I miejsce: Jakub S. z Radomia!

II miejsce: Ewa K. z Kamyka!

III miejsce: Monika S. z Ożarowic!

Gratuluję i proszę o maile w sprawie uzgodnienia wysyłki książek 🙂

Być może w tym tygodniu uda mi się opublikować jeszcze jedne wyniki, któregoś z konkursów 😉

Pozdrawiam!

Martycja

2 responses to “Wyniki II konkursu z okazji V urodzin!

Skomentuj

