Wyniki V konkursu z okazji V urodzin!


No i nadszedł ten czas, gdy urodzinową zabawę czas zakończyć. Trwała ona dość długo i do tego z opóźnieniem, więc bałam się, że przed Wielkanocą nie zdążę. Na szczęście udało mi się! 😀

Przyznam się szczerze i bez bicia, że nie spodziewałam się problemów z moją krzyżówką. A tu proszę! Okazało się, że na dzień dobry był problem z głównym hasłem, które wymyśliłam w kilka sekund, a dopiero potem układałam całą resztę 😛

Zgłoszeń otrzymałam 15, w tym 8 z prawidłowo rozwiązanym hasłem, z czego tylko 5 osób otrzymało maksymalną ilość punktów 😛

A oto moje wysublimowane hasło: „PIONTE ÓRODZINY TEREFERE

Pozostałe rozwiązania:

1.PIRACI (uwielbiam 3 pierwsze filmy)
2. BADMINTON (mój ukochany letni sport)
3. KOT (sama mam kota i to nie tylko w głowie)
4. NIBYLANDIA (jakaś kraina musiała się tutaj pojawić)
5. ATMOSFERA (żeby nie było, że nie znam się na otaczającym mnie świecie)
6. BETA (bo zawsze chciałam, aby i u nas Polsce były bractwa)
7. KRÓLOWA (no przecież nie król)
8. RYBY (znak zodiaku mojej mamy)
9. HELLOKITTY (no kaman, serio mieliście z tym hasłem aż takie problemy? :P)
10. EDYNBURG (ostatnio czytałam o inspektorze McLean)
11. PRZYJACIELE (to było podchwytliwe, jestem w szoku, że wszyscy zgadliście)
12. ZOSIA (znam ten wierszyk na pamięć)
13. MANGA (moje hobby)
14. YETI (to ujeżdżam do pracy)
15. ETYKA (szkoda, że ja nie miałam takiego wyboru w podstawówce)
16. BEELZEBUB (nie dość, że śmieszne anime, to jeszcze idealne imię dla mojego przyszłego, ewentualnego syna)
17. GREENARROW (jest teraz na topie)
18. ZWIERZOGRÓD (byłam na tym ostatnio w kinie, zarąbista baja)
19. FLASH (jak Arrow wyżej, choć Oliver ma lepszą klatę)
20. XENA (moja szkolna idolka i moje przezwisko w dawnych czasach)
21. ORNITOLOGIA (to mój M wymyślił. Nie wiem po co, ale pasowało)
22. DREAM (jako miłośniczka angielskiego, po prostu musiałam wcisnąć jakieś słówko). W związku z tym, że nie sprecyzowałam pytania, uznałam również „sleep”, choć to drugie bardziej odnosi się do spania, a niżeli snu, jako projekcji. Co oznacza, że jednak 7, a nie 5, osób otrzymało maksymalną ilość punktów 😉

I miejsce: Aneta K. z Raczek!

II miejsce: Daria G. z Szubina!

III miejsce: Katarzyna I. z Libiąża!

Gratuluję i proszę o maila w sprawie ustalenia wysyłki nagród 🙂

Dziękuję wszystkim uczestnikom za wzięcie udziału w konkursach. Mam nadzieję, że nagrody dotrą bezproblemowo do zwycięzców i życzę sobie oraz wam, abym w przyszłym roku znów miała tyle nagród 😀

Martycja

 

3 responses to “Wyniki V konkursu z okazji V urodzin!

Skomentuj

