Stosik 103 – pokonkursowy


Przed wami ostatni stosik, który wygrał w konkursie urodzinowym. Szkoda, że to już koniec, ale może jeszcze ja kiedyś coś swojego opublikuje 😉

paragony stosik

Zdjęcie powyżej zajęło pierwsze miejsce. Zwyciężczynią została Natalia C. z Bytomia. Oto co napisała:

„Przesyłam Wam stosik.. paragonów 😉 Bodajże z dwóch miesięcy. Jestem po ekonomiku, lubię babrać się w cyferkach, zliczać i wyciągać wnioski. Paragony wklepuję do Excela i w ten sposób kontroluję swój domowy budżet :)”

Co prawda dziewczyna mnie uprzedziła (też chciałam taki stos zrobić, ale już nie muszę :D), no ale nie powinnam się złościć, bo złość piękności szkodzi 😉

That’s all folks!

Martycja

Skomentuj

