Konkurs majowy


Dawno nie było konkursu na blogu, a to przecież już koniec maja! Tak wiem, opierniczałam się i to krzywo 😛

Myślałam całe pięć sekund nad tym, co będziecie musieli zrobić, aby zgarnąć książkę i oto co wymyśliłam…

Zadanie:

Odgadnij, co w tym roku dostałam na urodziny. Poniżej wypisałam kilka przedmiotów, ale tylko jeden z nich otrzymałam, który?

„letnia piżama z myszką Minnie”, „gra planszowa chińczyk Hello Kitty”, „wielka maskotka krowa”, „czarny toster z czaszką”, „lalka Barbie”, „plastikowa biżuteria”, „kwiatowe czekoladki”.

Wasze typy wpisujcie w wiadomości pod postem i pamiętajcie o podpisaniu się imieniem i miejscowością, w której mieszkacie.

Nagroda:

Jedna z książek z działu „sprzedaż/wymiana”

Regulamin:

  1. Komentarze można pisać od dziś 25.05.2016 do 31.05.2016 (do północy)
  2. Jedna osoba, jeden komentarz
  3. Każdy komentarz powinien być podpisany imieniem i miejscowością, w której się mieszka
  4. Zwycięża osoba, która prawidłowo odgadnie, co dostałam na urodziny.
  5. Jeśli nikt nie zgadnie, to nagrody przechodzą do kolejnego konkursu.
  6. Jeśli więcej niż jedna osoba prawidłowo odgadnie prezent urodzinowy, o przyznaniu nagrody zadecyduje kolejność zgłoszenia.

(nie)Miłej zabawy w zgadywaniu życzy Martycja 😛

10 responses to “Konkurs majowy

Skomentuj

