Konkurs sierpniowy


Jak zwykle na styk 😀 Dobrze, że w radiu mówili, że jutro pierwszy dzień szkoły, inaczej bym przegapiła kolejny miesiąc 😛

Zadanie: Odpowiedz na pytanie (test wyboru)

Dlaczego nie wyjechałam na wakacje w te wakacje?

A. Bo rodzice mają remont, więc nie miałam noclegu dla kota

B. Bo miałam za dużo pracy w pracy

C. Bo pieniądze na wyjazd wydałam na gadżety z Sailor Moon

D. Bo mi się nie chciało

E. Bo wolę wyjechać w październiku

F. Wszystkie powyższe

 

Nagroda: książka z działu sprzedaż/wymiana oraz zakładka do książki z motylem, który rozkłada skrzydła.

 

Regulamin:

1.Konkurs trwa od dziś do 6.09.2016

2. Odpowiedzi należy wysłać na maila: konkursy.naszerecenzje@gmail.com

3. W tytule maila należy wpisać „Konkurs sierpniowy”

4. Jedna osoba, jeden mail.

5. Mail powinien być podpisany danymi do wysyłki nagrody

6. Czas wysłania maila mija szóstego września o północy

That’s all folks!

Martycja

 

Skomentuj

