Stosik 105


Ostatnia środa na stosie była w sierpniu 2016, czyli pół roku temu. W związku z tym, że ostatnio były święta, a ja wyjątkowo dostałam mnóstwo fajowych prezentów, postanowiłam z nich zrobić swego rodzaju stos, aby się pochwalić, co też znalazłam pod choinką 😉 A że po coś ta środa na stosie powstała, to dlaczego by jej nie wykorzystać do chwalenia się? :>

20170104_114727

 

Fajny zestawik, prawda? 😀

Dostałam 2x t-shirt, zestaw rękawice i nausznice, 2x klocki Lego, kalendarz biurowy, Cd Florence the machine (ktoś chce? Bo nie trawię wokalistki :P), skarbonkę słonika, zestaw skarpet z Czarodziejkami, 3x zestawy kolczyków z wisiorkami oraz wisienka na torcie, czyli Święty Graal z Sailor Moon! 😀

Tak, te święta miałam naprawdę udane i to nie tylko ze względu na prezenty 😉

That’s all folks!

Martycja

One response to “Stosik 105

Skomentuj

