Szóste podsumowanie bloga :)


O rety, rety! Nasze Recenzje mają już 6 lat! Sześć! 😀 Czyli blog idzie do zerówki 😛 Myślałam nad podstawówką, ale że ja chodziłam do zerówki i bardzo mi się tam podobało, to stwierdziłam, że Nasze Recenzje również muszą zerówkę poznać 😀

A teraz przechodzę do podsumowania. Zaczynam od statystyk:

Recenzje:

-Martycja: 12

-Violet: 0

-Fuzja: 1

-Raven: 2

-DonSzabla: 12

-Anate: 24

-Pomyluna: 20

-MariDa: 16

-ViridianaD: 21

-Gościnne: 1

Stosiki: 6

Wejścia na bloga: 42899

A teraz trochę litanii, marudzenia, chwalenia, narzekania, optymizmu, pesymizmu, komplementów itd…

W 2016 roku udało mi się znaleźć cztery recenzentki, które przez cały rok naprawdę bardzo mi pomogły. Dlatego pragnę podziękować im za pomoc, za czytanie i pisanie wielu recenzji 🙂 Anate, Pomyluna, MariDa i ViridianaD – DZIĘKUJĘ 🙂 Mam nadzieję, że kolejny rok również będę mogła na was liczyć, a najlepiej to przez kilka lat 😛

W minionym roku nawiązałam współpracę z wydawnictwem IUVI, choć tego nie planowałam. Podobno takie nieplanowane kooperacje są najlepsze. Ciekawe, czy tak będzie w moim przypadku? 🙂

Jeśli o mnie chodzi, to 2016 rok był chyba do tej pory najcięższy w moim życiu. I nie mam na myśli tylko małej ilości przeczytanych książek. Wszystko, to co wydarzyło się w minionym roku przełożyło się na moje czytanie i pisanie. Nawet nie miałam ochoty układać puzzli, kolorować, czy grać w moje ulubione gry hopa! Ten rok czuję, że będzie lepszy, co już widać po moim czytaniu 🙂 W styczniu napisałam dwie recenzje, trzecia się pisze. Jestem w trakcie czytania trzeciej w tym roku książki, a to już więcej niż rok wcześniej 😀 Oby moje statystyki poprawiły się w 2017 roku o 100% (albo chociaż o 50% :P).

A teraz to na co wszyscy czekacie, czyli konkursy urodzinowe! Przyznam się, że trochę późno się za świętowanie zabrałam, przez co konkursy pojawią się dopiero w lutym, ale jak zawsze możecie liczyć na nagrody książkowe. Ile ich będzie? Nie wiem, dopiero w tym tygodniu zaczęłam żebraninę starania w pozyskiwaniu książek. Moich prywatnych również przybyło. Muszę tylko w końcu uzupełnić osobny dział na blogu 😉 Konkursy na razie wymyśliłam trzy, ale chcę ich zrobić sześć, bo przecież Nasze Recenzje mają już 6 lat! 😀

Kończąc moje lanie wody, pragnę zaprosić wszystkich czytelników do brania udziału w konkurach urodzinowych, a moich recenzentów proszę o rozpowszechnianie informacji o zabawie z nagrodami 🙂

Oczywiście, jeśli ktoś jest zainteresowany pisaniem recenzji i publikowaniu ich na blogu Nasze Recenzje, to zapraszam na maila: naszerecenzje.wordpress@gmail.com

That’s all folks!

P.S właśnie sobie przypomniałam, że jeszcze wydawnictwo Burda nawiązało z blogiem współpracę! Kiedyś to ja zapomnę stanika do pracy założyć…

Martycja

3 responses to “Szóste podsumowanie bloga :)

Skomentuj

