Wyniki II konkursu z okazji 6 urodzin!


Strasznie mi się dziś nudzi (jak to w drugi dzień świąt) nic tylko obżarstwo, lenistwo i łażenie po kolejny kawałek ciasta…

Żebym się zbytnio nie roztyła, postanowiłam zwlec się z łóżka i ogłosić wyniki drugiego konkursu 🙂

Otrzymałam od was szesnaście zdjęć stosików, czyli całkiem sporo 😉

Wybrane przeze mnie trzy stosy, będą publikowane przez trzy kolejne środy.

I miejsce: Anna K. z Warszawy (za stos biletów)

II miejsce: Weronika H. z Warszawy (za stos pand)

III miejsce: Natalia M. z Ołdrzychowic Kłodzkich (za stos Harrego Pottera)

Gratuluję i proszę o kontakt w sprawie wyboru wysyłki nagród!

To ja idę do kuchni po ciacho…

Martycja

One response to “Wyniki II konkursu z okazji 6 urodzin!

Skomentuj

