Stosik 106


Dziś przedstawiam wam pierwszy z trzech wybranych przeze mnie stosików w szóstym konkursie urodzinowym bloga 🙂 Zaczynam od trzeciego miejsca. Enjoy!

Natalia napisała: „Oto mój stosik dotyczący Harry’ego Pottera! 🙂 Najpierw myślałam o stosiku z Sailor Moon, ale mam tego stanowczo za dużo… 🙂
W stosiku znalazły się:
– 7 tomów HP
– box z ośmioma filmami na DVD
– pierwsze jak i drugie wydania „Baśni Barda Beedle’a”, „Quidditcha przez wieki” i „Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć”
– 5 kolorowanek ze świata HP
– „Harry Potter i przeklęte dziecko”
– 2 pierwsze tomy w wersji ilustrowanej
– „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć” – scenariusz
– 2 kolorowanki ze świata „FZ”
– dziennik z motywem Hogwartu
– list z Hogwartu z informacją o przyjęciu do szkoły 😛 (prezent od męża)
– 7 zakładek do książek
– pocztówki z ilustrowaną ulicą Pokątną (plakat już się nie zmieścił :P)
– 3 inne ilustrowane pocztówki
– kilka pamiątek z Warner Bros Studio Tour London (Mapa Huncwotów, torebka, pocztówki, słodycze, bilety).
To chyba tyle 🙂
Pozdrawiam serdecznie :)”

Ja również pozdrawiam i podziwiam zbiór. Nie to żebym się chwaliła, ale mój stos Harrego Pottera jest równie okazały i również byłam w Warner Bros Studio Tour London 😀 Przywiozłam stamtąd piękny album o wszystkich filmach, t-shirt z Bellatrix, a mąż dodatkowo wziął pluszowego Norberta w jaju 😛

Martycja

2 responses to “Stosik 106

Skomentuj

