Wyniki III konkursu z okazji 6 urodzin!


Miałam opublikować wyniki w piątek, ale tak bardzo mi się nie chciało, że po powrocie z pracy, zakopałam się w pod kocem i zasnęłam 😛

Dziś jestem wypoczęta, więc przedstawiam wyniki trzeciego konkursu urodzinowego. Poniżej poprawne tytuły książek.

1. Arena 13
2. Baśnie i legendy polskie
3. Dar Wilka
4. Dobrana para
5. Drużyna nieznany ląd
6. Belladonna
7. Fobos
8. Francuskie zlecenie
9. Freddie Mercury
10. Cienie sukuba
11. Moja pierwsza mitologia część 1
12. Nerve
13. Nic oprócz milczenia
14. Nieobecna
15. Niezwyciężony
16. Normalne marzenia
17. Osobliwy dom pani Peregrine
18. Panika
19. Pechowa dziewczyna
20. Phil Collins
21. Gry i zabawy dla dzieci
22. Gry i zabawy z dawnych lat
23. Hieroglify egipskie
24. Kołek na dachu
25. Królowa cierni
26. Lodowa cytadela
27. Tajemnica bzów
28. Miłość z nutą orientu
29. Moja pierwsza mitologia część II
30. Naśladowcy
31. Pijana wojna
32. Poradnik małego skauta
33. Potworna
34. Pucio uczy się mówić
35. Królowa faworytka
36. Zaginiona sukcesorka
37. Spotlight
38. Starszy pan musi umrzeć
39. Wyprawa
40. Tarcza Gai
41. Tytany
42. Upadła świątynia
43. Wojtek z armii Andersa
44. Wyznanie
45. Zabić ptaszodzioba
46. Zanim umrę
47. Zanim zniknęła
48. Zawód wiedźma
49. Adept
50. Bazar złych snów
51. Hubal
52. Smocze proroctwo
53. Stop prawa
54. Bezcenny
55. Rubinowy krąg
56. Więzy
57. Donald Trump
58. Mademoiselle Chanel
59. Olgierd Budrewicz
60. Hardy, pióro i Ja
61. Przeklęta laleczka
62. Warszawa w rozmowach

Łącznie otrzymałam 15 zgłoszeń, ale tylko połowie udało się odgadnąć wszystkie 62 okładki 😛

Z osób, które otrzymały maksymalną liczbę punktów, mój kot wybrał trzy, które otrzymają nagrody 😉

Miejsce I: Sylwia K. z miejscowości Zarzetka

Miejsce II: Paulina K. z Warszawy

Miejsce III: Joanna R. z Sochaczewa

Zwyciężczyniom gratuluję i proszę o wysłanie do mnie maila z informacją o wyborze formy przesyłki książek.

Martycja

 

2 responses to “Wyniki III konkursu z okazji 6 urodzin!

Skomentuj

