Wyniki V konkursu z okazji 6 urodzin!


Tak jak myślałam, był to najbardziej oblegany konkurs 😀 Dostałam łącznie 36 zgłoszeń, co jest chyba rekordem. Niestety nie są to dobre wieści dla uczestników, gdyż im więcej zgłaszających, tym więcej konkurencji. Ja miałam zabawę, bo musiałam rozrzucić dwadzieścia dziewięć kulek papieru, a kot miał problem wybrać, chwycić, wsadzić do pyszczka, przeżuć i wypluć trzech zwycięzców 😛

Rozwiązanie krzyżówki: Onse Madonse Flore

Pozostałe hasła:

1. WIOSNA
2. ONOMATOPEJA
3. SUPERGIRL
4. ELEFANT
5. EMANCYPACJA
6. ANASTASIJA
7. ADAM
8. JEDNOROŻEC
9. MAKARON
10. SUSEŁ
11. POE
12. FIONA
13. LEVIOSA
14. BIBLIOTEKA
15. ORBITA
16. RUMPELSTILTSKIN (RUMPELSTILZCHEN)

ZWYCIĘZCY

I miejsce: Honorata J. z Torunia!

II miejsce: Lucyna W. z Tarnowskich Gór!

III miejsce: Daniel A. z Łodzi!

Gratuluję szczęściarzom 🙂 Proszę o wysłanie do mnie maila z informacją o wyborze przesyłki.

P.S powtórzyłam czwarty konkurs, więc zapraszam zainteresowanych TU

Dziękuję 36 osobom za wzięcie udziału w piątym konkursie urodzinowym 🙂

Martycja

One response to “Wyniki V konkursu z okazji 6 urodzin!

Skomentuj

