Stosik 108


Przed wami stos, który zajął w konkursie urodzinowym miejsce pierwsze 🙂

Komentarz Anny K. z Warszawy:

Odkąd skończyłam 12lat jestem wielką fanką teatru zwłaszcza musicalowego. Od mojej pierwszej wizyta na widowni teatralnej zaczęłam kolekcjonować bilety. Najpierw teatralne, później też kinowe i w końcu ogólnie eventowe. Zawsze jak mam zły dzień to wyciągam sobie ten mój stosik (który na co dzień przebywa w pięknej ozdobnej puszeczce) i przypominam sobie te wszystkie wyjścia. Teraz, w czasach tzw. „biletów domowych” które możemy sobie sami wydrukować, moja kolekcja nabiera dla mnie jeszcze więcej wartości, zwłaszcza,że na części z tych biletów można znaleźć autografy od aktorów ❤

Ja również zbieram bilety, jakoś od liceum (mój M również jest zbieraczem), więc totalnie rozumiem autorkę zdjęcia 🙂 Mam sentyment do kina oraz teatru, dlatego stos Ani musiał zająć pierwsze miejsce 😉

Dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu „środa na stosie” i do zobaczenia w przyszłym roku! (Oby…)

Martycja

Skomentuj

