Konkurs lipcowy ;)


Obiecałam, że w środę będzie konkurs? Obiecałam. Dotrzymałam słowa? Przekonacie się czytając dzisiejszy wpis na blogu 😀

Jestem zmęczona upałem i okresem, więc nie spodziewajcie się moich wymyślnych zadań. Dziś będzie prosta zagadka.

Co mój kot uwielbia jeść?

a) biszkopty

b) groszek

c) rogal z masłem

d) wszystko powyższe

Osoba, która prawidłowo odpowie na pytanie w poście poniżej, zgarnie wybraną przez siebie książkę z działu „sprzedaż/wymiana”

Krótki regulamin

  1. Konkurs trwa do 25.07.2017
  2. Odpowiedzi należy umieszczać pod zadaniem konkursowym
  3. Jeśli więcej niż jedna osoba prawidłowo zgadnie, zrobię losowanie. Jeśli nikt prawidłowo nie odgadnie, w następną środę zadam kolejną zagadkę 😛

Powodzenia życzy…

Martycja

20 responses to “Konkurs lipcowy ;)

Skomentuj

