Wyniki konkursu lipcowego ;)


No proszę, dostałam aż 20 odpowiedzi! Cieszę się, że aż tylu osobom chciało się odpowiedzieć na moje pytanie 😀 Prawidłowych odpowiedzi otrzymałam 8…

Mój kot uwielbia jeść świeży zielony groszek, biszkopty z lokalnej piekarni oraz rogala z masłem 😉

Kotka takiego ma jobla na te trzy wymienione powyżej produkty, że nie daje mi spokoju, dopóki nie dostanie swojej porcji, co oznacza, że nie pozwala mi w spokoju łuskać groszku, otwierać woreczka z ciastkami, czy zjeść weekendowego śniadania 😛 Mój M ma spokój z groszkiem, bo go nie lubi, więc ta marudzi mu tylko o biszkopty i rogala z masłem…

A teraz wyniki!

Maszyna losująca o imieniu na literę „L” zdecydowała swoim nonszalanckim pazurkiem, że nagrodę zgarnia…

Dagmara Kowalewska! 😀 Gratuluję wygranej i proszę o adres oraz tytuł książki na maila: konkursy.naszerecenzje@gmail.com

A ja zapraszam do konkursu sierpniowego, który odbędzie się oczywiście w środę 😉

Martycja

One response to “Wyniki konkursu lipcowego ;)

Skomentuj

